top of page
Recent Posts
Kom later terug
Gepubliceerde posts zullen hier worden weergegeven.
Featured Posts

Gevalletje schade......

Tja.. vervelend schade aan de.. tank, spatbord, zijklepjes van de vrachtwagen etc. En als je het er toch afhaalt kun je..... juist ook wel meteen die airbrush erop laten zetten. Snap ik, juich ik van harte toe, maar, daar zit een maar aan. Ik ben geen schadehersteller en de schadehersteller is geen airbrusher.

U verwacht van een autoschadeherstelmeneer niet dat hij er meteen ook een mooi portretje voor u opspuit als hij een deuk voor u wegwerkt .... eh toch?

Juist, en helaas kan ik als airbrusher niet elke schade verbloemen of laten verdwijnen, soms hebben we echt die man in de regel hierboven even nodig, in het proces naar de airbrush toe, gewoon omdat de schade te groot is om "er maar even wat overheen te zetten." Om met de uitdrukking van de opdrachtgever te spreken.

Vooral als u uw airbrush wil laten wegvloeien in de originele kleur van het voertuig wordt het een groot probleem en daar loop ik nog weleens tegenaan. Als u dus een mooie airbrush wil laten maken dan wilt u ook dat het er gewoon ontzettend knap opzit. Wees dus zo wijs om u schade duidelijk te melden!

En dan maak ik er gewoon weer iets moois van.

Follow Us
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page