top of page
Recent Posts
Kom later terug
Gepubliceerde posts zullen hier worden weergegeven.
Featured Posts

Sculptuur airbrushen voor Eugène Onderwater

Eugène Onderwater is een kunstenaar die sculpturen maakt op basis van wiskundige formules en vormen. Omdat dit iets is dat best ver van mijn bed staat (wiskunde? jakkes!) is het heel grappig dat wij voor de voltooiing van dit kunstwerk samen gaan werken. Meten, berekenen en uiterste precisie zijn nou niet echt de dingen die ik met kunst associeer, voor mij is dat vrijheid, buiten de lijntjes gaan, jezelf steeds opnieuw ontdekken en de grenzen van je kunnen zoeken.

Maar gek genoeg hebben we dat dan juist weer gemeen, ook hij zoekt dezelfde dingen bij het maken van zijn kunst. Steeds een andere materiaal, uitzoeken hoe hij dat in de gewenste vorm kan krijgen en kan verbinden, er oneindigheid instoppen, Letterlijk want je ziet niet waar het kunstwerk nou begint en waar het eindigt.. alleen.. hij berekend het dan wel! Leuk dat je door samenwerken weer tot hele andere inzichten kan komen. Want ondanks de berekeningen er achter is dit voor mij absoluut kunst, ik vind ze prachtig!

De komende tijd hangt er een kunstwerk boven mijn werktafel waarbij ik mijn uiterste best zal doen deze een gloeiend effect mee te geven en te zorgen dat hij bij verdraaien telkens weer anders is. Een pittige opdracht waar ik m'n tijd wel mee weet te vullen. Ik hoop dat ik het effect dat hij in zijn hoofd heeft, weet te bereiken.

Update: 9-6-2017: Een hele tijd bezig geweest met de sculptuur, vervolgens moest deze natuurlijk in zijn "poot" geïnstalleerd worden en uiteindelijk hadden we op 9-6-2017 een fotosessie met het geheel

De bovenste rij foto's laat de sculptuur vanuit verschillende gezichtspunten zien.

Follow Us
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page