top of page
Recent Posts
Kom later terug
Gepubliceerde posts zullen hier worden weergegeven.
Featured Posts

Prothese Airbrush

Opdrachtgever Jurgen benaderde me telefonisch "kun je ook een prothese airbrushen?"

Oh leuk, een uitdaging! maar....wat voor materiaal is dat, wat zijn de afmetingen en hoelang kun je zonder je been?

Tja, rare vraag misschien maar het is echt ontoelaatbaar dat mensen lang zonder hulpmiddel zitten en eigenlijk wil ik zoiets belangrijks zo snel mogelijk terug hebben zij de eigenaar. Maar goed, er moet toch tijd voor uitgetrokken worden, onderweg moet er naar oplossingen worden gezocht. Je moet om veren, banden e.d. werken, een steun maken zodat het mooi rechtop blijft staan en dan hebben we nog met gewone dingen te maken zoals droogtijd van verf en lak.

Natuurlijk vind ik het een leuke opdracht, elke airbrush klus is een uitdaging en het zoeken naar oplossingen, maar een prothese is iets dat elke dag gedragen wordt dat moet niet mooi maar fantastisch worden.

Daarom is het belangrijk om goede duidelijke afspraken maken, je doet dit niet elke week en daarom kan ik geen garanties bieden maar wel service. Als er iets niet werkt wil ik het graag weten en meedenken over oplossingen, is er gebruiksschade wil ik graag als eerste de kans krijgen om het op te lossen. Op die manier leer ik wat er nodig is om de juiste verf en laklaag aan te brengen op deze ondergrond. En natuurlijk g ik op zoek naar de beste lak voor deze opdracht zodat het een slijtvast bruikbaar maar vooral ge-bruikbaar geheel wordt.

Jurgen en zijn vrouw kwamen langs op het atelier, samen een ontwerpschets gemaakt en afgesproken dat ik na elke spuitdag even een mail stuur met foto's. Zodat je thuis vanachter de pc kunt meesturen: dit wel, dat niet, daar meer kleur, dat mag langer of korter etc. Zo weet iedereen hoelang het precies duurt en wat er exact aan het gebeuren is. Het is natuurlijk niet alleen voor mij spannend maar ook voor de klant.

Ik kan alleen maar heel erg hard mijn best doen er iets moois van te maken en hopen dat ik weer iemand heel blij kan maken met gewoon een laagje verf en lak.

Update: 9-6-2017 De prothese is af, ik heb Jurgen elke dag na het werk even op de hoogte gehouden met foto's of berichtjes, vrijdag gebracht - vrijdag erop klaar is gelukt, daar hoopte ik al op. Jurgen kon niet wachten en is toen hij het bericht zag meteen in de auto gestapt! Leuk als de klant net zo blij met iets is als jezelf! op de foto's kun je zien wat we hebben gedaan.

Follow Us
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page